Klachten
MAI vindt een goede zorg – en dienstverlening belangrijk! Toch kan het gebeuren dat onze zorg – dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij vragen u dan om dit aan ons kenbaar te maken. Dat kan op verschillende manieren:
- Schriftelijk: MAI BV, Harselaarseweg 59 3771 MA Barneveld,
- Via het contactformulier
- Telefonisch: 0342 – 42 13 99
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, hebben we een aantal gegevens nodig:
- uw naam
- uw adres en woonplaats
- uw telefoonnummer
- een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van het voorval
- de datum waarop dit gebeurde
Behandeling van uw klacht
Wij doen ons uiterste best om samen met u de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij hanteren hiervoor een speciale klachtenregeling. Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht in behandeling en informeert u over de voortgang. De functionaris vraagt binnen MAI relevante informatie op en overlegt met de betrokken medewerker(s). Wij streven ernaar om uw klacht binnen zes weken naar tevredenheid te hebben opgelost.
Heeft u hulp nodig bij het indienen van uw klacht, dan helpt onze klachtenfunctionaris u daar graag bij.
Wij stellen het erg op prijs als u uw klacht rechtstreeks aan ons richt.
Niet tevreden over de afhandeling?
Bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling van uw klacht, dan kunt u (of iemand namens u) zich wenden tot de Geschillencommissie Zorg waarbij MAI is aangesloten. Op de website van de geschillencommissie Taxi en Ambulancezorg vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de betreffende geschillencommissies en wat de procedures en voorwaarden zijn.